Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Thuisbezorgd: excuses voor duizenden vertraagde bestellingen

03-01-2018
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
117 keer bekeken
  •  
thuisbezorgd.nl logo 930x520
Duizenden bezorgmaaltijden zijn op 1 januari met fikse vertraging bezorgd. Thuisbezorgd heeft de getroffen klanten excuses aangeboden, meldt RTL Nieuws.

'Geld terug of tegoedbon'

Klanten die erg lang hebben gewacht krijgen hun geld terug of een tegoedbon, aldus de bezorgsite. Volgens Thuisbezorgd werden op Nieuwjaarsdag driemaal zoveel bestellingen gedaan als op een gewone maandag. Bij een 'paar procent' van de bestellingen werd het eten met een fikse vertraging, tot soms wel 3 uur, afgeleverd. Bij elkaar gaat het om enkele duizenden bestellingen. Bron: RTL

Meer over:

eten, thuisbezorgd
Delen:

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!