Dan heeft mevrouw echt pech gehad, ik heb mijn abonnement van Tele2 eind augustus overgezet naar KPN, 2 maanden lang schreef Tele2 nog 'n bedrag af van m'n rekening, 'n keer of 3 moeten bellen en ja het stopte, dacht en krijg ik nu nog wat terug?? ja hoor, netjes toen ik het niet meer verwachtte, werden de 2 maanden terug gestort....en het ging maar over 18 euro, kun je nagaan, alleen het feit dat je zeker 'n half uur aan de telefoon hangt, voor dat je er doorheen komt, dat is verschrikkelijk, maar verder had ik geen klagen
Zowel mijn broer als ik hebben hetzelfde gezeik momenteel. Wij zijn beiden overgestapt van Telfort naar Kpn middels de overstapservice. Bij ons beiden is het niet goed gegaan en worden we van het kastje naar de muur gestuurd. Kpn maakt loze beloften die ze niet nakomen en Telfort kan niets voor ons doen. Met andere woorden: we betalen allebei nog steeds aan 2 bedrijven en zijn inmiddels zwaar gefrustreerd. Ik vraag me serieus echt af waarom ze zoiets overstapservice noemen en raad het dan ook niemand aan om dit te gebruiken!
Schandalig, pas wanneer Kassa zich hiermee bemoeit wordt het simpele probleem opgelost en het bedrag teruggestort. En slechts een bloemetje voor de geleden schade en stress vind ik een lachertje. Een reisje voor €500 zou beter op zijn plaats zijn geweest.
Hallo Allemaal, Ik vind dat er ook rente over dat bedrag van de 9 maanden terug betaald moet worden hoor! Prettige feestdagen allemaal. Met vriendelijke groeten, Gerard van Kooten.
Ik ben ook jaren geleden 9 maanden lastig gevallen door een provider die mijn opzegging per migratiedatum van oude provider naar zo knullig verwerkt had in de administratie dat ik als "removeddollartekens" als klant ingeboekt stond. Ik heb daar van geleerd dat je het beste aangetekend kunt opzeggen naast het overnemen laten regelen door je nieuwe provider. Ook had ik destijds de mogelijkheid tot zonder mijn toestemming incasseren laten blokkeren door de bank.
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!