Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

T-Mobile komt 3G-klanten tegemoet

04-06-2010
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
t-mobilegroot_01.jpg
Telecombedrijf T-Mobile komt zijn klanten die problemen ondervinden met smartphones financieel tegemoet. Zij hoeven twee maanden niet te betalen voor hun mobiele internet. Dat liet het bedrijf donderdag weten.
Door de populariteit van de smartphone, in het bijzonder de iPhone van Apple, kampt T-Mobile met netwerkproblemen. Vooral in een aantal grote steden en tijdens de 'spits' hebben klanten die gebruikmaken van het zogenoemde 3G-netwerk te maken met storingen.
T-Mobile werkt ,,dag en nacht'' aan uitbreiding van de capaciteit op het netwerk. ,,Uiteraard doet T-Mobile er alles aan om haar klanten binnen de toegezegde termijn van twee tot drie weken weer een goede dienstverlening op het 3G-netwerk te bieden'', aldus het bedrijf.
Klanten die problemen hebben, kunnen een formulier invullen op de website. T-Mobile kan aan de hand daarvan constateren of de klachten gerelateerd zijn aan de netwerkproblemen. Bron: ANP
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor