T-Mobile komt 3G-klanten tegemoet
04-06-2010
• leestijd 1 minuten
Telecombedrijf T-Mobile komt zijn klanten die problemen ondervinden met smartphones financieel tegemoet. Zij hoeven twee maanden niet te betalen voor hun mobiele internet. Dat liet het bedrijf donderdag weten.
Door de populariteit van de smartphone, in het bijzonder de iPhone van Apple, kampt T-Mobile met netwerkproblemen. Vooral in een aantal grote steden en tijdens de 'spits' hebben klanten die gebruikmaken van het zogenoemde 3G-netwerk te maken met storingen.
T-Mobile werkt ,,dag en nacht'' aan uitbreiding van de capaciteit op het netwerk. ,,Uiteraard doet T-Mobile er alles aan om haar klanten binnen de toegezegde termijn van twee tot drie weken weer een goede dienstverlening op het 3G-netwerk te bieden'', aldus het bedrijf.
Klanten die problemen hebben, kunnen een formulier invullen op de website. T-Mobile kan aan de hand daarvan constateren of de klachten gerelateerd zijn aan de netwerkproblemen.
Bron: ANP