Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

T-mobile blundert op Twitter

17-09-2010
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
t-mobile_tweet_groot_3_02.jpg
Telecombedrijf T-mobile heeft een enorme blunder begaan door gegevens van een klant op internet te plaatsen. De fout werd gemaakt door het zogeheten webcare-team van T-mobile . Dat team helpt klanten die problemen hebben via het internet, bijvoorbeeld via mail, in fora en op Twitter. En bij dat laatste ging het fout.
De klant twitterde dat hij zijn privégegevens niet kon inzien bij T-mobile. Het bedrijf twitterde daarop zijn gebruikersnaam en password terug. Met als gevolg dat zijn account door iedereen in te zien was, inclusief zijn rekeningen, bank- en adresgegevens en telefoonnota's. 
De klant zegt op Twitter erg gedupeerd te zijn door de blunder van T-mobile, omdat diverse mensen zijn account hebben benaderd en veranderd. T-mobile heeft excuses aangeboden en de man een maand gratis abonnement gegeven, maar daar lijkt de klant, getuige zijn tweets, niet mee accoord te gaan.
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor