Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

'Supermarkt promoot vooral goedkoop vlees'

12-01-2010
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
Fallback image for card
Supermarkten maken voornamelijk reclame voor goedkoop vlees uit de bio-industrie. Voor biologisch vlees en vleesvervangers is onvoldoende  plek in de weekfolders. En dat terwijl sommige supermarkten naar eigen zeggen veel doen om het welzijn van dieren de verbeteren. Dat concluderen de Stichting Varkens in Nood en Milileudefensie in hun halfjaarlijkse supermarktmonitor.
Een debat tussen directeur Hans Baaij van de stichting Varkens in Nood en Marlijn Somhorst van het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel, de branche-organisatie van de supermarkten.
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor