Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Superman confronteert Vodafone opnieuw

19-02-2010
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
Fallback image for card
Leo Schaars bestelde een mobieltje bij Vodafone. Dat zou er binnen 5 dagen zijn, maar na maanden wachten was het er nog niet.  Bellen en mailen, niets hielp.
Vorige week in de aflevering van 12 februari hoorde u het verhaal van Leo inclusief de oplossing van Superman. Klik hier om het fragment te beluisteren.
We kregen nog veel meer klachten over hetzelfde probleem bij Vodafone: besteld maar niet geleverd. Vandaag reageert Vodafone, eerst nog even kort het verhaal van Leo Schaars.
Delen:

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!