Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!
Storing DigiD
24-03-2010
•
leestijd 1 minuten
•
70 keer bekeken
•
DigiD, het internetprogramma waarmee mensen onder meer hun belastingaangifte kunnen doen, ligt al sinds dinsdagmiddag plat. Dat heeft het ministerie van Binnenlandse Zaken dinsdag laten weten.
Het is nog niet bekend wat de oorzaak van de storing is. Aan een oplossing wordt gewerkt, aldus het ministerie.
Zolang de storing duurt, kunnen mensen geen digitale belastingaangifte indienen of andere zaken via internet doen met overheidsdiensten als gemeenten, uitkeringsinstanties of de studiefinanciering. ANP