Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

Schiphol aangeklaagd door reizigers

08-05-2017
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
71 keer bekeken
  •  
vluchten schiphol vertraging 930x520
Schiphol kan duizenden claims van reizigers verwachten. Mensen die hun vlucht hebben gemist door urenlange wachttijden voor veiligheidscontroles, willen hun geld terug. Velen stappen naar de rechter, aldus De Telegraaf. Het is in Nederland nog niet eerder voorgekomen dat een luchthaven wordt aangeklaagd voor schade als gevolg van vertraging.
Ernstig tekort geschoten
Er is na de rampzalig verlopen meivakantie een stortvloed aan klachten bij juristen, reisbureaus, incassobureaus, rechtsbijstandverzekeraars en reizigersclubs binnengekomen. „Schiphol is ernstig tekort geschoten. Dat gaan we aan de kaak stellen”, zegt directeur Marinus Hoorntje van consumentenorganisatie ReisRecht.
Bron: De Telegraaf
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor