Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

RSN

23-12-2008
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
Fallback image for card
In de zomer van 2007 besluit Carla Rademaker uit Uithuizen haar rijbewijs te halen. Ze meldt zich bij RSN, Rijbewijs Service Nederland, een bemiddelingsbureau tussen rijschoolhouders en cursisten. Carla betaalt in één keer € 1.987,- voor tweeënveertig lessen. En ze kan beginnen!
Maar na vijf rijlessen besluit Carla even een pauze in te lassen. Ze moet op zoek naar een nieuwe baan en moet ook nog haar theorie-examen halen. Zodra ze dat op zak heeft wil ze weer beginnen, maar dat lukt niet. Carla hangt iedere dag aan de telefoon bij RSN om afspraken te maken. Maar ze krijgt steeds een andere smoes te horen waardoor ze niet met lessen kan beginnen. Op een gegeven moment is Carla het beu en doet ze RSN het voorstel haar geld dan maar terug te storten. Omdat ook daar niet op wordt gereageerd komt de Belbus in actie, met jurist Clemens Meerts. Samen met Clemens gaat Carla naar RSN in Haarlem. En eindelijk wordt er geluisterd Carla, want ze krijgt dezelfde dag nog haar geld terug.      
Dit alles was afgelopen september. Maar na deze uitzending kreeg Kassa veel meer klachten over RSN, van cursisten en van rijschoolhouders die zaken doen met RSN. Met deze mensen gaan we weer langs in Haarlem en daar krijgen we de belofte van de directeur dat hij iedereen zal terugbetalen, alhoewel hij ook laat doorschemeren dat het financieel gezien niet goed gaat met het bedrijf.
Delen:

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!