Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Rond tweeduizend reacties bij Van 't Hek

27-10-2010
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
youp.jpg
Cabaretier Youp van 't Hek heeft tot woensdagmiddag tegen de tweeduizend reacties ontvangen naar aanleiding van zijn actie tegen de slechte service van telecombedrijven. ,,Het zijn allemaal langslepende kwesties'', liet Van 't Hek weten. ,,En er is niemand die het niet met me eens is.''
De cabaretier besloot de klachten over de helpdesks van grote bedrijven te bundelen nadat zijn zoon langdurig slechte ervaringen had met telecombedrijf T-Mobile. Mensen kunnen hun klachten mailen naar het e-mailadres van Van 't Hek bij NRC Handelsblad, de krant waar hij al jaren voor schrijft. De actie gaat voorlopig nog door, aldus de entertainer. Op Twitter, waar hij bijna 59.000 volgers heeft, geeft hij updates en kunnen mensen ook reacties achterlaten.
Van 't Hek twitterde dat de plannen al wat concreter worden, maar veel wilde hij daar nog niet over verklappen. Het gebeurt in ieder geval in samenwerking met NRC. Begin volgende week maken de krant en de cabaretier er meer over bekend. ,,Maar het wordt een leuke, vrolijke actie. Ik word geen Pieter Storms.''
De Consumentenbond liet woensdag weten de actie van Van 't Hek toe te juichen. De bond ziet samenwerking wel zitten, maar daar ziet de cabaretier geen brood in. ,,Het is een net iets te beschaafd, keurig clubje'', aldus Van 't Hek. ,,Ik heb geen zin in het diplomatieke spel. Ik wil eigenlijk met niemand samenwerken.''
ANP
Link: Actiepagina NRC Handelsblad
Lees ook: Macht bedrijf kleiner door social media

Meer over:

acties, diginieuws
Delen:

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!