Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

'Reclamemakers benaderen ouderen in stereotypen'

30-08-2010
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
Fallback image for card
Reclamemakers spreken vijftigplussers niet goed aan in commercials. Dat stelt professor Dirk Sikkel, hoogleraar Ouderen, Communicatie en Consumentengedrag. Te vaak worden ouderen neergezet volgens stereotypen als 'de pensionado'. En daardoor lopen bedrijven een groeiende groep consumenten mis. Zoals elke maandag is in de studio te gast reclame- en marketingdeskundige Charles Borremans.
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor