Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

Programma Radar krijgt eigen magazine

07-11-2011
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
radar.jpg
Het consumentenprogramma Radar van de TROS krijgt een eigen magazine, dat RADAR+ gaat heten. Het magazine gaat elke 2 maanden verschijnen. Het eerste exemplaar wordt 16 november gepresenteerd, aldus TROS Communicatie maandag.
Informatie
RADAR+ is een lifestyle-magazine met veel informatie voor de consument. Volgens de TROS kijken wekelijks ongeveer 2 miljoen mensen naar het tv-programma en bezoekt eenzelfde aantal de website.
Succes
,,Dat succes komt doordat wij opkomen voor de consument'', aldus presentatrice Antoinette Hertsenberg, de hoofdredacteur van RADAR+. ,,Ik merkte de afgelopen jaren dat er bij die consument een groeiende behoefte is het leven wat simpeler te maken. Daarom heb ik samen met de Radar-redactie een magazine bedacht dat enerzijds heel praktisch is en anderzijds ook ruimte geeft aan veel andere zaken.''
ANP
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor