Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!
Postrubriek: de verloren Senseo
07-06-2010
•
leestijd 1 minuten
•
53 keer bekeken
•
Danielle Tak wilde dolgraag zo'n mooie designers Senseo, de Tord Boontje. Ze bestelde de Senseo via de website van Douwe Egberts. Na twee weken kreeg ze haar gloednieuwe apparaat bezorgd, maar na het openen van het pakket was ze niet zo blij meer...
Het bleek namelijk niet de felbegeerde zilverkleurige te zijn, maar de Senseo in het roze. Danielle heeft de roze Senseo meteen teruggestuurd naar Douwe Egberts, maar hoorde maar niets. Na een aantal telefoontjes werd duidelijk dat het apparaat geweigerd was bij Douwe Egberts en sindsdien al geruime tijd doorbracht in een postdepot ergens in Amsterdam.
Danielle heeft toen het apparaat opgehaald en de bezorgkosten van 14 euro betaald. Daarop heeft ze de Senseo verstuurd via het postkantoor in de hoop dat nu wel alles opgelost zou worden. Maar na een week verder heeft ze maar haar aankoopbedrag teruggevraagd.
Kassa belde natuurlijk met Douwe Egberts om te achterhalen wat er nu mis is gegaan. Douwe Egberts betreurt dat het zo verkeerd is gelopen met de levering van het apparaat. Volgens hen zou het apparaat de eerste keer niet naar het antwoordnummer zijn gestuurd, maar naar het adres van Douwe Egberts. En dan wordt het apparaat geweigerd, omdat er bezorgkosten betaald moeten worden. Intussen heeft Danielle vier maanden geen bakkie Senseo-leut kunnen drinken. Om het leed te verzachten, heeft ze van Douwe Egberts toch uiteindelijk de zilverkleurige Senseo Ford Boontje gekregen met natuurlijk koffiepads voor de afgelopen vier maanden.