Postrubriek: De Klachten Top 3
28-05-2010
• leestijd 1 minuten
Afgelopen week heeft Kassa de mailbox weer goed in de gaten gehouden en aan de hand van de binnengekomen mailtjes een Klachten Top 3 samengesteld.
Op
nummer 3
van de Klachten Top 3 staat net als vorige week
@home
. De klachten blijven voornamelijk te maken te hebben met storingen in de telefoonlijn. Hierdoor zijn mensen geruime tijd van de buitenwereld afgesloten en is maar de vraag wanneer dit probleem eens opgelost wordt.
Deze week hebben we een nieuwe
nummer 2
in de Klachten Top 3. Naar aanleiding van onze vorige uitzending waar Kassa een
busreisje met ITC
maakte, stroomde onze mailbox vol met soortgelijke ervaringen. Veel mensen dachten in eerste instantie een gezellig dagje te krijgen, maar het werd al snel een stuk minder leuk voor ze. Eenmaal aangekomen bij een zalencentrum werden ze de hele middag opgesloten voor urenlange verkooppraatjes. Veel mensen zijn duizenden euro's lichter naar huis gegaan met apparaten zoals de electro-smog-protector ter waarde van 1000 euro per stuk. Er kwamen zelfs mailtjes van de kinderen van gedupeerden op onze redactie binnen. Zo bleek bijvoorbeeld hun 88-jarige moeder voor 2000 euro onder andere twee bagagewagentjes gekocht te hebben...
Op nummer 1 van deze week staat
KPN
met haar dochters
Planet Internet
en
Het Net
. Vorige week stond de telecomprovider nog op de tweede plaats. Klachten gaan onder andere over storingen in de aansluiting van InternetPlusbellen en een slecht bereikbare klantenservice.