Na het thuiskomen van een lange werkdag is het fijn dat je eten kunt bestellen via een bezorgdienst. Wanneer je bestelling vervolgens niet wordt bezorgd, zonder duidelijke reden, is dat een flinke teleurstelling. Deze teleurstelling groeit als blijkt dat je geld niet wordt teruggestort.
Bij bezorgdienst Uber Eats gebeurt dit naar verluidt regelmatig. We willen hier graag aandacht aan besteden. Ben of ken jij iemand die dit heeft meegemaakt?
Laat het Kassa weten onder vermelding van je naam en telefoonnummer. Mail je verhaal naar kassa@bnnvara.nl. Veel dank alvast!
Op 12-10-22 een bestelling gedaan via Uber Eats bij Burger King - Den Haag Spui. om 19:07 betaald via IDEAL kenmerk: 01080228538124442 bezorger zou Hussein zijn, Uber Eats gaf aan om 20.08 dat bezorger 16min bij mij vandaan was en nog 1 tussen stop had max bezorg tijd 20:25, kort daarna word de bestelling als afgeleverd aangegeven en is bezorger niet meer te volgen. BESTELLING IS NIET BIJ MIJ AFGELEVERD. Heb contact opgenomen met Burger King - Den Haag Spui en hebben toegezegd de bestelling als nog na te leveren. dit was om 20:44 ben daarna door Uber gebeld dat opnieuw uitleveren niet ging en dat ik me betaald bedrag terug kon krijgen via de uber app, meneer heeft me geholpen maar nu staat het bedrag in Uber Cash waar je blijkbaar niet een opnieuw geplaatste bestelling mee kan betalen zoals geprobeerd is, zou graag het bedrag €21,12 in Uber Cash nu terug willen gestort krijgen via IDEAL of als cadeau kaart voor betaling een bestelling. Word al een week van kastje naar de muur gestuurd, blijkbaar ziet uber dit als een extra verdien model om mensen hun geld niet terug te geven op een eenvoudige en normale manier. Mvg H Verhaaf te Voorburg
Dit is dus bij gebeurd. Ze vragen je om allerlei informatie van je account en bestelling. En erna negeren ze je volledig. Je kunt ook alleen maar contact opnemen met zie via Facebook Messenger,ook zoiets vreemds. Uber Eats zijn gewoon een stel oplichters, ik wil gewoon mijn geld terug!!
Heel bekend, Uber eatstaxi what ever. Ik hoop dat Kassa hier aandacht aan besteed. Uber?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!