Heb jij bij een ticketbureau of -site geboekt (dus niet bij de luchtvaartmaatschappij zelf) en is jouw vlucht vanaf Schiphol deze zomer geannuleerd? Dan zijn we benieuwd naar jouw ervaring!
Hoe verliep dit? Als je bij een ticketbureau boekt heb je namelijk minder rechten dan wanneer je dit bij de luchtvaartmaatschappij zelf doet. Welke informatie kreeg je bij annuleren? En vooral: kreeg je een nieuwe vlucht aangeboden, moest je zelf op zoek naar een vervangende vlucht of heb jij direct je geld terug gekregen? Of liep het bij jou anders?
Wij horen het graag van je! Stuur een mail met daarin je verhaal en telefoonnummer naar kassa@bnnvara.nl. Veel dank!
Geen geannuleerde vlucht, maar wel nog steeds mijn koffer kwijt... Inmiddels al 3 weken. Fingers crossed dat ie terug komt! Meest frustrerende; dat het onmogelijk is met de juiste mensen in contact te komen en dat er geen updates gegeven worden. Claim reisverzekering kan pas na 60 (!) dagen. Ook geen duidelijkheid over wat valt over het aanschaffen van noodzakelijke spullen voor de tussentijd. Kortom, duurt lang en geen tot zeer slechte communicatie. Erg frustrerend.
bijkomend reisprobleem: KLM wil dat je thuis, online, een 'delaged baggage' claim indient, MAAR indien je geen KLM boekingscode hebt (want niet bij KLM geboekt, ook al wel KLM gevlogen), DAN KUN JE HELEMAAL GEEN CLAIM INDIENEN ONLINE. Ben ik echt de enige met die probleem of staan al die koffers op schiphol extra lang schaarloos omdat mensen geen claim kunnen indienen door IT eigenaardigheden bij KLM?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!