Kassa

Oproep: Ervaar jij problemen met aansluiting op het elektriciteitsnet?

  •  
22-04-2022
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
1895 keer bekeken
  •  
oproep_elektra_netbeheer_20220422

Kom jij in de problemen omdat jouw netbeheerder geen (slimme) elektriciteitsmeters of -kabels voorradig heeft, nu er momenteel sprake is van materiaaltekorten? Kun je daardoor bijvoorbeeld je nieuwbouwwoning niet betrekken, en heb je nu dubbele woonlasten? 

Of kom je in de problemen met verduurzaming van jouw woning omdat de verzwaring van jouw elektriciteitsaansluiting wegens materiaaltekort niet kan worden uitgevoerd? Of ervaar je hierdoor misschien nog andere problemen?

Kassa komt in deze gevallen graag met je in contact. Mail je ervaringen naar kassa@bnnvara.nl en vergeet daarbij niet om je naam en telefoonnummer te vermelden. Hartelijk dank!

Delen:

Praat mee

Heb je een vraag, suggestie of wil je gewoon iets kwijt? Dat kan hier. Lees onze spelregels.

avatar

Reacties (1)

Fluiter1
Fluiter122 apr. 2022 - 10:14

Wij hebben een slimme meter gekregen van onze netbeheerder Enexis. Maar het signaal voor het verzenden is te zwak, zo kunnen de netbeheerder en leverancier de meter niet uitlezen. Kan ik dat signaal misschien versterken? Groet Henk Ottens

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!