Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Opgeslagen meubels

03-01-2009
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
Fallback image for card
Eind 2005 overlijdt de zus van Jennifer Kenswiel uit Rotterdam. Zij had een deel van haar inboedel opgeslagen bij een verhuisbedrijf.
Direct na het overlijden van haar zus neemt Jennifer contact op met het verhuisbedrijf. Ze biedt aan eventueel openstaande rekeningen te betalen en wil een afspraak maken over het ophalen van de meubels. Maar het verhuisbedrijf houdt Jennifer aan het lijntje met smoezen dat ze in een reorganisatie zitten en dat ze nu even niet bij de papieren kunnen. Twee jaar lang schrijft Jennifer brieven, stuurt ze mails, belt ze, maar het verhuisbedrijf reageert niet.
Samen met Jeanine Janssen van stichting De Ombudsman, gaat Jennifer naar het verhuisbedrijf om verhaal te halen. Maar helaas komen we daar niet verder, de boodschap is: maakt u maar een afspraak.     
Dit was een jaar geleden, en we zijn natuurlijk benieuwd of die afspraak nog gemaakt is. En dat is gebeurd: Jennifer heeft alle meubels bij haar thuis staan en voelt zich “ontzettend op haar gemak”.
Delen:

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!