Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ohra boekt verkeerd over (2/2)

29-02-2012
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
195x145_ohrabrief.jpg
Martje Storm declareerde ruim 800 euro bij ziektekostenverzekeraar Ohra, en vervolgens maakte die het geld over naar een verkeerd rekeningnummer. Ohra heeft een brief geschreven naar die 'verkeerde' rekeninghouder maar die reageert niet en mevrouw Storm krijgt het adres niet om er zelf achteraan te gaan. Martje wil haar geld en mailde Superman. Werkt de list om een euro over te maken en komen we in contact met de mensen die ten onrechte 800 euro hebben ontvangen. En waarom houdt Ohra de klant altijd verantwoordelijk, ook voor fouten van Ohra? Bekijk deel 1 hier.
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor