Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

NPO, RTL en SBS bundelen terugkijkdiensten

15-11-2013
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
logo_uitzendinggemist_01.jpg
De commerciële mediabedrijven RTL en SBS en de publieke NPO willen hun krachten bundelen op het gebied van de diverse uitzending gemist en on demand-diensten. Dat zeggen 'betrouwbare bronnen in omroepland' tegen De Telegraaf.
'Nieuw project'
RTL heeft voor vrijdagochtend een persconferentie aangekondigd over 'een nieuw project dat het video on demand-domein in Nederland ingrijpend zal veranderen’.
Populair
Steeds meer mensen kijken programma's achteraf via diensten als RTL XL, Kijk (SBS) en Uitzending Gemist van de NPO. Al die services zijn op allerlei verschillende manieren te bekijken, via websites, apps en de diverse gemistopties bij kabelaars en andere tv-aanbieders.
De tijd die aan ’uitgesteld’ tv-kijken wordt besteed, groeide in een jaar tijd van gemiddeld 6 naar 9 minuten per dag.
ANP/De Telegraaf
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor