Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Mannelijk model promoot HEMA-beha

13-12-2011
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
103 keer bekeken
  •  
HEMA_01.jpg
In een nieuwe HEMA-campagne prijst een man de nieuwe push-up BH aan.
De Hema komt met een push-up beha die je borsten tot wel twee maten groter kan opduwen. En om iedereen daarvan te overtuigen heeft de winkelketen een heel bijzondere campagne bedacht: De beha wordt aangeprezen door een man. Het Servische androgyne model Andrej Pejic staart de Nederlanders vanaf grote posters in bushokjes aan. En als je niet beter weet denk je echt dat het een vrouw is. Met mooie borsten. Volgens de Hema is Andrej ideaal. "Als je de BH draagt krijg je er zonder moeite een paar maten bij. En wie kan dat nou beter bewijzen dan een man." De Telegraaf noemt het model inmiddels de HEMA-fodiet, uiteraard afgeleid van hermafrodiet, ofwel iemand met zowel mannelijke als vrouwelijke geslachtskenmerken. 
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor