Vanavond besteden we in Kassa aandacht aan kredietoplichters. Mensen die op zoek zijn naar een lening, krijgen mooie verhalen op de mouw gespeld, maar in werkelijkheid gaan ze behoorlijk het schip in. Hoe werkt deze oplichting precies? En we gaan in op de chaos op Schiphol. Wachtrijen, vertragingen, geannuleerde vluchten. Waar heb je als gedupeerde reiziger recht op?
Daarnaast staan we stil bij de problemen rond de verduurzaming van woningen. Ingrepen die soms vrij eenvoudig zijn, kunnen behoorlijke vertraging oplopen wegens een gebrek aan geschoold personeel én een gebrek aan materialen. Hoe kan dat?
Duizenden reizigers raakten de afgelopen dagen gedupeerd door de chaos op Schiphol. Vluchten werden last minute gecanceld. Ondertussen moesten reizigers aansluiten in enorm lange wachtrijen. Welke rechten heb je als gedupeerde? Hoe kan deze chaos ontstaan? En hoe zal het komende de zomer gaan op de luchthaven?
Sylvia ontdekt dat het rouwboeket op haar moeders kist voor iemand anders is. Wat is hier verkeerd gegaan? De Belbus komt in actie en zoekt het uit.
Praat tijdens de uitzending gezellig mee op Twitter. Gebruik #KassaTV in je tweet om mee te discussiëren. Like ons ook op Facebook en volg ons op Instagram en LinkedIn!
Wil je de nieuwsbrief ontvangen met consumentennieuws en alles over Kassa? Meld je dan hieraan. En heb je een consumentenvraag? Stel 'm dan op ons forum Vraag & Beantwoord.
Kassa maandag 2 mei om 20.30 live op NPO1. Mis het niet!
Heb je een vraag, suggestie of wil je gewoon iets kwijt? Dat kan hier. Lees onze spelregels.
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!