Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Lidl roept forellenfilet met knoflook terug

14-02-2014
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
logo_lidl_03.jpg
Wie de laatste tijd een pakje forellenfilet met knoflook van Ocean Sea heeft gekocht bij de Lidl kan dat beter terugbrengen. De houdbaarheidsdatum klopt niet. Op de verpakking staat 14 december 2014 als uiterste datum, maar dat moet 14 februari zijn. Na die datum is het product ,,niet meer geschikt voor consumptie'', schreef Lidl vrijdag in een waarschuwing.
Terugbrengen
Klanten kunnen het pakje met 125 gram filet terugbrengen naar een filiaal van de Lidl. Ze krijgen de aankoopprijs dan terug. Het gaat alleen om forellenfilet met knoflook, benadrukt Lidl. De smaken peper en naturel zijn in orde.
Contact
Voor vragen kunnen consumenten contact opnemen met de klantenservice van Lidl Nederland via (020) 709 50 39 (tijdens kantooruren). ANP/NVWA
Delen:

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!