Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

'Laat je poesje knippen voor ze begint te wippen' is slechtste slogan

07-12-2020
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
249 keer bekeken
  •  
kennisquiz vraag 1127
'Laat je poesje knippen voor ze begint te wippen' is uitgeroepen tot de slechtste slogan van 2020. De Belgische dierenrechtenorganisatie Gaia wierp de tekst in de strijd om aandacht te vragen voor sterilisatie van poezen.
Het platform Slechte Slogans organiseerde voor de negende keer een verkiezing. De slogan van Gaia kreeg een kwart van de in totaal 9104 stemmen. 'O my goot' van Dakgoot Renovatie Specialist en 'Geef elkaar tijdens het winkelen de pruimte' van supermarktketen Lidl werden respectievelijk tweede en derde.

Naast het podium

Andere kanshebbers waren 'Bedrukte Dozen, Blije Gezichten!' van D-BOX Verpakkingen B.V., 'Liefde maakt blind, maar je neus ruikt nog steeds een wind' van Rennie, 'Met kaas uit de Jordaan, ga je als een banaan' van kaaswinkel De Mannen van Kaas, 'Zing Vecht Hak Bid Polijst Lach en Bewonder' van Jan Reek natuursteen, 'The best worst of the world' van Huls Droge Worst, 'De groenspecialist in hart en tuinieren' van Bomenbezorgd.nl en 'Waalzinnig je weer te zien!' van Beleef Zaltbommel.
Eerdere winnaars zijn onder meer 'Onze vis smaakt als de tongzoen van een zeemeermin' (viszaak), 'We doen wel vrouwen maar knippen ze niet' (barbier), 'Zit je haircut' (kapper) en 'Iedere paal gaat erin' (heibedrijf). ANP

Meer over:

reclame, slogans
Delen:

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!