Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KLM zet de bezemwagen in

23-04-2010
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
klm-logo_03.jpg
Luchtvaartmaatschappij KLM begint onder het motto 'breng me thuis' een campagne om de laatste gestrande Nederlandse KLM-passagiers naar huis te brengen. Volgens Bram Gräber, directeur KLM Nederland, gaat het om duizend tot tweeduizend passagiers die nog in het buitenland bivakkeren.
,,Het is nu mooi geweest, iedereen moet terug'', aldus Gräber vrijdag. Op de Nederlandse site van KLM komt een speciale 'breng me thuis'-knop. Passagiers kunnen via die knop hun gegevens invullen. ,,Wij hebben een team klaarzitten dat dan wat regelt, speciaal voor deze groep.'' Tot vrijdag bracht KLM ruim 20.000 gestrande passagiers terug. Komend weekeinde komen daar nog 15.000 passagiers bij. ,,Ze zitten nog net niet op de vleugels.'' Volgens Gräber was KLM ondanks alle inspanningen de afgelopen tijd ,,niet optimaal bereikbaar''. Via de speciale knop moeten de zaken nu sneller geregeld kunnen worden voor de laatste gestrande passagiers. Mensen die geen beschikking hebben over internet, kunnen bellen met KLM om zo snel mogelijk op een terugvlucht geboekt te worden via 020-4747747. Bron: ANP
Delen:

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!