Mijn naam is hellen, en ook ik heb slechte ervaringen met KPN. November aanvraag gedaan voor een verhuizing, omdat ik een ander kengelat zou krijgen, werd mij verteld dat ik het af moest sluiten. De afspraak had ik op 10 jan.2018 gepland. een week ervoor maar eens gebeld, de afspraak stond niet gepland. de 16e was de eerstvolgende mogelijkheid, dat we ook hebben vastgelegd. op 16 jan.2018 werd in ons nieuwe huis de aansluiting gedaan, na ja.... eerst moest de monteur een een uur zoeken naar de ingang, want die was niet in de meterkast. hij vertelde dat hij net 2 maanden bezig was, en net geslaagd voor monteur van KPN. dat was wel te zien ook, 30 meter kabel lag over de vloer, van de ene naar de andere kamert, en dan ook weer terug naar het modum..... bizar. Wij waren al blij dat het internet het deed, omdat die zelfde dag( avond) iemand van Toon ( Eneco) zou komen. die kwam binnen, en keek ons eens aan en terug naar alle kabels die over de vloer lagen, en vroeg ons wat daar de bedoeling van was, wij vertelde dat kpn was geweest... hij keek nog eens naar de grond en naar ons, en waar is die 2e kabel voor? vroeg hij, nou dat wisten wij niet zo goed. hij liep langs alle kabels die over de grond lagen, en hij ging daarna aan de slag met de Toon aansluiting. ondertussen was hij aan het bedenken hoe hij dit kon oplossen Hij had ook voor KPN gewerkt vertelde hij), en tijdens het update van Toon, ging hij aan de slag, en met succes!. Alle kabels waren weg, en toen hij klaar was zei hij, bel KPN op, zeg dat je een Swits nodig hebt, en dat ze de kabels weer mee kunnen nemen. oke, dus dat deden we, en maakte een nieuwe afspraak. Pascal kwam een aandige jongen, en die vroeg wat er gebeurd was, en ging aan de slag, wij vertelde dat we aan de planning hadden door gegeven dat er een switch moest komen( voor de kabel naar boven) dat had de planning niet door gegevenb. want hij had die ochtend de switch verkocht bij een andere aansluiting en had geen 2e in zijn auto. Ook vertelde hij dat hij bij KPN ontslag had genomen omdat hij het opruimen van prutsers zat was! en tot overmaat van ramp vertelde hij ook dat hij het niet kon testen, omdat hij zijn leptop bij de laatste klant had laten liggen. dat hij op zijn werkbon dat zou aangeven. Vrijdag was zijn laatste dag,en kon het dus niet meer voor ons afmaken, daar moest ik maar een nieuwe afspraak voor maken. dat deed ik, en weer moesten mijn ouder( op leeftijd) komen om de monteur te ontvangen. bij de planning had ik aangegeven dat ik geen Berry wilde omdat hij de aanstichter van dit hele gebeuren was. nee had de planning gezegd, die sluiten we uit. oke, en dus wachten we op de monteur. die belde op dat hij onderweg was, het was niemand minder dan Berry! ik zeg jij hoeft niet te komen, door jou is alle elende begonnen. hoezo, waarom? en ik heb het goed gedaan... dat soort dingen zei hij. En Pascal, ( de 2e monteur had al een klacht ingediend over Berry, voor zijn prutswerk.) Ik zei je komt er niet in, je hoeft niet te komen, en ook ga ik nu direct KPN bellen. Ja die betreurde de zaak, maar ja wat had ik eraan? en er zou de volgende dag een andere monteur komen, en dus weer mijn ouders gevraagd de monteur op te vangen en die heeft het aangelegd, na ja.... nu hoorde we elke keer als we de telefoon gebruikte een dubbele tuut. of dat de verbinding weg viel, en dus maar weer eens de telefoon gepakt om KPN te bellen. en nu kwam er een storingsmonteur, en ik vertelde het probleem, ze werkte al 20 jaar voor KPN en dit had ze nog niet mee gemaakt.... en dat probleem kon ze niet oplossen, omda ze niet wist wat er aan de hand was, dus is dat nog steeds, Wel heeft ze de poort veranderd, maar dat lost niks op.
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!