Elke week bekijkt de redactie van Kassa-online de mails die binnenkomen bij Kassa. De redactie maakt hiervan elke week deze Top3, die speciaal voor internet opgesteld wordt. Wie staat er deze week op één?
Helaas is deze Top3 niet erg verrassend, want net als voorgaande weken staat KPN op één. De klachten zijn allemaal zeer verschillend. Van een foutieve incasso tot het niet meer vermeld staan in het telefoonboek.
Ook Ziggo staat deze week op twee. Ook bij dit telecombedrijf zijn de klachten zeer divers. Er zitten een aantal klachten over storingen tussen, maar mensen klagen er ook over dat hun snelheid niet klopt.
Deze week hebben we weer een gedeelde derde plek. Over Tele2 en NLEnergie zijn evenveel klachten binnengekomen. Ook bij Tele2 zijn de klachten niet hetzelfde, maar bij de NLEnergie gaan ze toch vooral over de colportagepraktijken van dit energiebedrijf. De NEM heeft een e-mail adres geopend voor klachten over telefonische colportage. Dit e-mail adres is nog steeds in gebruik. Mail de NLEnergie dus als u dit verhaal ook bekend voorkomt. Het adres is:
service@nlenergie.nl
.