Klachten top 3
27-05-2010
• leestijd 1 minuten
Klachten top 3, 31-05-2008. Op 1: Ziggo. Op 2: .Op 3: Orange.
De top 3 als twee weken geleden.
- Ziggo op 1 is geen verrassing. Dezelfde klachten als vorige keer: Storing met de telefoon, 21 euro beltegoed kwijt en nog geen oplossing, al weken geen internet, callcenter geeft geen gehoor, al met al een zeer klantonvriendelijk bedrijf.
- KPN op 2 met iets meer klachten als vorige keer. Opvallend dat zelfs het meestal probleemloze broertje XS4ALL nu lijkt te worden meegetrokken in het klachtenfestijn. Ook hier gaat het om de slechte bereikbaarheid van de helpdesk. Verder variëren de klachten over KPN van lang wachten op aansluiting internet/telefoon, of helemaal geen telefoon meer en natuurlijk de beroerde klantenservice, enfin, dat is ook precies waarom we zaterdag 31 mei de special over KPN hadden.
- Orange wederom op 3 met onder meer klachten over de snelheids verhoging, die lijkt wel een verlaging, fouten in de facturen en het naar boven afronden van bedragen per product van 0.95 naar 1 euro.