Rouwstuk besteld. Niet geleverd. Bloemist is het vergeten. Tuurlijk geld terug enz. Tegoedbon heb ik geweigerd. Ook boeket naar nabestaanden. Ik had 1 kans in Coronatijd iets van mij aanwezig te laten zijn bij de uitvaart, en die is verziekt door Topbloemen.
Al jarenlang ontvang ik 2-3 keer per jaar bloemen van topbloemen.nl, door een goede vriend gekocht voor mij. Eenmalig heb ik zelf bloemen hier gekocht. Ik merk dat in de jaren de kwaliteit van boeketten gaat steeds achteruit: steeds minder bloemen, vaak ook niet vers, veel groen. Vandaag echt een dieptepunt bereikt: een zielige bos groen ontvangen, ja ipv een bos bloemen, kan ik echt zeggen dat het gaat om een bos groen, waarvan veel takken hangen omdat ze zijn al uitgedroogd. 2 gerbera, 2 rozen, 1 tak kleine madelief, 1 tak paarse bloemetjes, en de rest is groen. De bloemist die heeft het opgesteld is in gemeente Rijsenhout, veel weg van mijn woongebied, omdat ik in Amsterdam west woon. Dit betekent dat de bloemist heeft helemaal geen belang om een goede bloemenbouquet voor mij samen te stellen, wetende dat de kans dat ik zou zijn klant worden is 0,000%.
Slechte ervaring met topbloemen.nl, boeket extra groot bestelt. Komt er een klein boeketje met vooral veel bladeren en groen binnen. Zeker geen boeket dat 60 euro waard is. Gebeld met de bloemist, die beweerd de boeketten te maken zoals de foto's op topbloemen.nl. Foto weer erbij gehaald, om er alleen nog meer overtuigt van te zijn dat dit gewoon echt niet zo kan. De bloemist wou dit niet voor ons oplossen en vertelde ons contact op te nemen met Topbloemen.nl zelf. Contact was goed snel, kreeg een waardebon voor 20 euro. Die eerst verlopen is en niet blijkt te werken. Na weer contact op te nemen krijg ik een nieuwe code toegestuurd die dan wel werkt maar geen 20 euro korting geeft. Verder laten zitten omdat ik ook geen zin heb om verder in deze tijden over een paar euros weer contact op te nemen. Maar vind het echt heel erg dat mijn ouders z'n mager boeketje hebben ontvangen voor 60 euro en daarna Topbloemen.nl mij nog meer laat besteden bij hun, vanwege een tegoedbon die nog minder waard is dan gezegd was. Het voelt als geld aftroggelarij, omdat ik dus nu meer heb moeten kopen om mijn vergoeding voor het boeket te krijgen. Overigens leuk voor mijn ouders die nu twee geschenken binnen krijgen dankzij de geniepige manier van het afhandelen van topbloemen.nl
Wat jammer dat Topbloemen nog steeds boeketten verkoopt voor 14 februari, aangezien dat de klantenservice en de bloemisten aantal bestellingen niet aankunnen. Als je dan vandaag belt en op webshop probeert adres te wijzigen voor levering op 14/02, dan is dat niet mogelijk en is het niet terecht dat de klant zijn probleem bij Topbloemen nierzet. Zelfs een poging om empathie te wekken met de mededeling; mijn 15 jarige zoon heeft een fout gemaakt, maar hij wil heel graag dat zijn vriendin bloemen op Valentine krijgt, heeft niet geholpen.🤷♀️ zo jammer... Nou, een 15 jarige klant, die nog heel veel bloemen moet gaan bestellen😌 zijn ze nu al kwijt! Zijn moeder natuurlijk ook🧐
Het volgende bericht/de volgende klacht heb ik op 5 oktober 2020 naar Topbloemen.nl gestuurd nav een verzoek hunnerzijds met de vraag of ik tevreden was met de manier waarop zij mijn aankoop hebben afgehandeld. Mijn grootste wrevel is dat ze gewoon liegen en klaarblijkelijk nog niet op de hoogte zijn met dan wel gewend aan de nieuwste videodeurbel-systemen. Voorheen kwamen ze nog wel weg met de smoes dat “niemand open deed”. Ik heb extra betaald om het boeket op zaterdag te laten bezorgen. Waarom dat niet is gelukt is mij een raadsel. Wel ontving ik op zaterdagavond een email van topbloemen.nl met de mededeling: “Levering is nog niet gelukt. We proberen het op een later tijdstip nogmaals. werd niet open gedaan, wordt maandag opnieuw een vers boeket geleverd.” Bijzonder vervelend om een 2-tal redenen. De eerste reden is omdat mijn ‘ruggensteuntje’ in de vorm van een mooi boeket om de ontvanger te laten weten dat er aan hem wordt gedacht ná zijn ontslag uit het ziekenhuis in het water is gevallen. De tweede reden is dat er gelogen wordt door topbloemen.nl! De ontvanger heeft namelijk middels zijn video-deurbel een registratiesysteem dat iedereen die aanbelt vastlegt en dit systeem heeft niemand gesignaleerd. Er is op zaterdag 3 oktober géén poging gedaan om het boeket te bezorgen. Ik vind dat bijzonder kwalijk om niet te spreken van schandalig! Inmiddels is het boeket, op maandag 5 oktober 2020, bezorgd. Ik verwacht tenminste de extra kosten die ik heb betaald voor levering op zaterdag 3 oktober 2020 retour. Ik heb géén behoefte aan een tegoedbon voor welk bedrag dan ook van topbloemen.nl!
slechte ervaring met topbloemen.nl, vorig jaar op een donderdag een bos bloemen besteld van 27 euro die smaandags in Sas van Gent bezorgd moest worden .. helaas nooit aangekomen, diverse malen getracht topbloemen te benaderen via telefoon, email en facebook ... uiteindelijk 4 dagen later via paypal de centjes terug laten boeken, later vernam ik van anderen uit Sas van Gent dat ze vaak bloemen online niet ontvangen, of dat nu te maken heeft met dat verzend-route via belgie en/of Tolweg moet .. geen idee maar dan moet topbloemen.nl niet vermelden *in héél Nederland word bezorgd*
Hallo, ik ontving een prachtig boeket bloemen van een vroegere vriendin van mijn zoon en later ook van mij . Ik kan nietanders zeggen dan dat de bloemen van Top-bloemen prachtig waren en lang stonden. Dus van mijn kant absoluut geen klachten.Met vriendelijke groet Marry Volwerk-Franken, marryvolwerk@gmail.com
Ik vond het een zuur item. Iedereen doet zijn best onder deze omstandigheden. Ze zijn inderdaad supercoulant als er iets misgaat. Daarbij staat op de site een duidelijke waarschuwing dat men geconfronteerd wordt met uitzonderlijke omstandigheden, waarbij levering misschien langer op zich laat wachten, en dat de responstijd op een klacht ook langer is dan gebruikelijk. Noem mij een populaire bestelsite, zeker bij verse producten, waar dat niet zo is op het moment. Bij AH.nl zat ook alles vol (is nog geen makkie) en dat vindt iedereen begrijpelijk. Daarbij heel flauw dat men een vergoeding heeft gekregen, het is uitgelegd, en er vervolgens nog een keer contact is opgenomen. Nog is het niet goed genoed. Heel zuur als gezegd...
Op 24.03.2020 bloemen laten bezorgen. De juiste bos is op tijd bezorgd. E-mails werden gezonden met de naam van de bloemist en het tijdstip wanneer de bloemen waren aangeboden. Geen klachten. Ligt misschien ook aan de bloemist. Bij Fleurop gaat het ook niet altijd gesmeerd.
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!