Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

Kassa 2: Klachten Top 3

27-05-2010
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
Fallback image for card
Afgelopen week heeft Kassa de mailbox weer goed in de gaten gehouden en aan de hand van de binnengekomen mailtjes een Klachten Top 3 samengesteld.
De nummer 3 van de klachten top 3 is, net als vorige week,
@Home . Deze week zijn er vooral klachten binnengekomen over spontane afsluitingen en storingen. Zo ligt bij een aantal mensen de telefoonverbinding eruit en moeten ze een alternatieve manier vinden om de @Home- helpdesk telefonisch te bereiken.
Op de tweede plaats:
KPN . Er zijn deze week voornamelijk klachten binnengekomen over het opeens bijbetalen voor de betaalwijze via een acceptgiro.
Na de uitzending van vorige week over het verdwenen pakket van Steven Lu uit Amsterdam is de mailbox overstroomd met klachten over postbezorging. Daarom deze week op nummer 1:
TNT . Binnengekomen klachten gaan vooral over pakketten die tot op de dag van vandaag nooit zijn aangekomen op plaats van bestemming of in duizend stukjes bezorgd worden. Heeft u ook een klacht over een vermist pakket, mail naar kassa@vara.nl .
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor