Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!
Kassa 2: De Klachten Top 3
27-05-2010
•
leestijd 1 minuten
•
53 keer bekeken
•
Afgelopen week heeft Kassa de mailbox weer goed in de gaten gehouden en aan de hand van de binnengekomen mailtjes een Klachten Top 3 samengesteld.
Deze week is
@home
weer terug van weggeweest en komt binnen op de
derde plaats
. Klachten gaan voornamelijk over storingen in de telefoonlijn. Daarnaast lijkt het onmogelijk om abonnementen op te zeggen of te wijzigen.
TNT
staat wederom in de Klachten Top 3, maar is gezakt van de eerste naar de
tweede plaats
deze week. Er blijven klachten binnenkomen over nooit aangekomen postpakketten en valse handtekeningen.
Tot slot staat
KPN
samen met 'dochters' Planet Internet en Het Net op de
eerste plaats
. Vorige week stond de provider nog op nummer 2 van de Klachten Top 3. De klachten blijven vooral gaan over de extra kosten van 1 euro 25 voor het opsturen van de acceptgirokaart. Enige optie voor de klanten om deze extra kosten niet te betalen is het akkoord gaan met een automatische incasso.