Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kant-en-klaar maaltijden

09-03-2010
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
53 keer bekeken
  •  
Fallback image for card
Kant-en-klaar maaltijden kunnen een stuk verbeterd worden. Dat blijkt uit consumentenonderzoek door twee studenten. Zij onderzochten niet de ingrediënten of de smaak, maar vooral de beleving van de consument. Verslaggever Eva Houtsma ging naar de Wageningen Universiteit, en vroeg allereerst aan student Aafke Nijhuis of kant-en-klaar-maaltijden écht zo makkelijk zijn.
Delen:

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!