Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoe pak je een oen zijn poen?

28-05-2009
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
Fallback image for card
Wanneer we in een winkel een aankoop doen, weten we dat de verkoper gewoon zijn product wil verkopen. Toch denken we dat we zélf bepalen wat we willen kopen. Onbewust laten we echter ons gevoel de beslissing nemen en niet onze hersens. Verkopers proberen uiteraard op dit gevoel in te spelen.In Radio Kassa hebben we een gesprek hierover met marketingdeskundige Leo Pot. Hij heeft een boek over dit fenomeen geschreven en gaat uitleg geven over hoe die verkooptechnieken in zijn werk gaan. Niet alleen handig voor verkopers, maar minstens net zo belangrijk voor consumenten.
Delen:

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!