Gerepareerde pc terug in duizend stukjes
07-06-2010
• leestijd 1 minuten
Marie-Claire Jacobs heeft alleen maar narigheid beleefd sinds ze haar computer van Packard Bell een kleine drie jaar geleden besteld heeft bij Wehkamp.
De computer vertoont vanaf het begin al mankementen aan het moederbord en de koeling. Vervolgens kampt het apparaat met storingen bij het afsluiten. Tot vier keer aan toe wordt de pc opgehaald voor reparatie. Tot de laatste keer...
Toen Marie-Claire de doos opendeed, was ze in de veronderstelling dat haar pc weer keurig gerepareerd was. Tot haar schrik trof ze de computer in stukken aan. De zijkanten waren afgebroken, de kast was open, de koeler lag er afgebroken los in. En de behuizing lag vol met afgebroken stukjes plastic.
En dat was nog lang niet alles, want ze kreeg er ook nog een briefje bij cadeau met de volgende veelzeggende tekst: "
Ga een leven zoeken, losers
".
Marie-Claire kreeg na haar klacht over deze opmerkelijke levering nog een excuses in de vorm van een bosje bloemen cadeau. Het zou nu weer weken gaan duren voor ze de computer weer kon gebruiken, want de losse onderdelen moesten besteld worden. Kassa ging op onderzoek uit en nam contact op met Packard Bell. Die hadden ook wel door dat de situatie dreigde te escaleren.
Na een korte bedenktijd worden we doorverwezen naar Wehkamp, immers de verkoper waar Marie-Claire haar overeenkomst mee gesloten heeft. Inmiddels is haar aangeboden om het oorspronkelijke aankoopbedrag van de pc terug te laten storten.