Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

E-mail minder interessant

16-03-2009
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
3534471.jpg
Mensen gaan steeds meer online communiceren via weblogs, online communities en netwerksites. Aan e-mail wordt steeds minder tijd besteed. Dat blijkt uit een onderzoek van marketingbureau Nielsen Online.
Nielsen Online onderzochten het internetgedrag in negen landen. Eén op de elf minuten op internet wordt besteed aan sociale netwerksites, aldus de onderzoekscijfers. E-mailen wordt daarmee, door het sociale netwerken verstoten, van de vierde plek in de ranglijst van populairste tijdsbestedingen op internet.
De oprichter van Yammer, David Sacks, zei zaterdag op een conferentie dat er wordt gewerkt aan e-mail 2.0. Mensen willen steeds vaker op elk moment kunnen laten weten wat zij aan het doen zijn.
De manager van Facebook, Ari Steinberg, vindt het interessant om te zien hoe mensen veranderen in de manier van communiceren. Bij e-mail is het lastig om in te schatten of vrienden het wel interessant vinden wat je aan het doen bent. Nu kunnen je vrienden zelf bepalen of zij het willen lezen of niet.
Bron: Nu.nl
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor