Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Dirk stunt

19-05-2009
leestijd 1 minuten
104 keer bekeken
2876778.jpg
Supermarktketen Dirk van de Broek haalt weer het nieuws. Waar ze gisteren een hoop opschudding veroorzaakte door middel van een advertentie in de Telegraaf, stunten ze vanaf vandaag met 1,5 liter flessen Crystal Clear. Deze drank is sinds vorige week bij marktleider Albert Heijn niet meer te verkrijgen.
Eén euro betaalt een klant bij Dirk van den Broek voor twee 1,5liter flessen Crystal Clear, laat een advertentie in de Telegraaf zien. Een last-minute stunt, zo noemt Dirk het zelf. Crystal Clear is vanaf vorige week uit de schappen van de Albert Heijn gehaald. Vanaf deze week gaan producten van Vrumona langzaam aan uit de schappen van de Albert Heijn als gevolg van een prijzenruzie. Vrumona bezit onder andere 7Up, Pepsi, Rivella en Sisi.
Dirk van den Broek lijkt in te spelen op dit besluit van de Albert Heijn met deze advertentie. Ook speelt Dirk vermoedelijk in op verlagingen van zuivelprijzen bij andere grote ketens Lidl en Aldi. 'Dit zijn de állerlaagste zuivelprijzen van Nederland!’, vermeldt de advertentie van Dirk.
Bron: Distrifood.nl / Dirk van den Broek

Meer over:

diginieuws
Delen:

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor