Den Haag verandert in shopping-walhalla
24-06-2009
• leestijd 1 minuten
Shopaholics en trendsetters kunnen donderdagavond hun hart ophalen in het centrum van Den Haag. Tijdens de derde editie van de ShoppingNight zijn winkels tot middernacht open en zijn er spectaculaire kortingen tot wel 75 procent.
Nieuwe collecties worden getoond op diverse catwalks en een dj zorgt voor een muzikaal feestje. Ook zijn er fingerfood kookdemonstraties, relaxing massages en kan het winkelend publiek gratis advies krijgen op het gebied van beauty en styling. Thema dit jaar is Experience waarbij het draait om de beleving van het shoppen. ,,Het is zien, horen, voelen, proeven en ruiken!'', aldus Stichting Marketing Haagse Binnenstad.
,,Alle ondernemers zijn er klaar voor'', liet een woordvoerster van de organisatie donderdag weten. ,,Het is niet alleen een feestje voor bezoekers maar ook voor ondernemers.'' De aanbiedingen wisselen per uur en de kortingen worden naar mate de uren verstrijken hoger.
ShoppingNight is onderdeel van The Hague Festivals. Vorig jaar kwamen meer dan 60.000 mensen naar het Haagse shoppingparadijs.
Bron: ANP