De Verlenging: De Klachten Top 3
21-07-2010
• leestijd 1 minuten
Mede door de uitzending van vorige week is er een nieuwe nummer 1.
Op 1:
Microsoft. Kassa had vorige week een uitzending rond de krassen op de game voor de Xbox. De hoop mailtjes over de Xbox laten zien dat er in België ook gekeken wordt naar Kassa.
Wat Microsoft in Nederland voorlopig als oplossing geeft is wel uniek, maar volgens de mailers nog lang niet voldoende. Het aanbod om een console te onderzoeken en indien nodig te repareren is al wat. Maar dan zijn er nog de bekraste spellen die met een aantal beperkingen vervangen kunnen worden. Voorlopig is er wat succes geboekt. Desondanks staat Microsoft op eenzame hoogte in de Klachten Top 3.
Op 2:
KPN. Hier stond de Koninklijke vorige week ook. Stabiel dus op twee met klachten over InternetPlusBellen, Het Net en Planet Internet.
Op 3:
@home. Hier stond dit bedrijf vorige week ook. Maar door de daling in klachten zou het ons niet verbazen wanneer ze volgende week de Klachten Top 3 verlaten.