Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

De Telefoongids wikt en weegt papieren versie

26-05-2011
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
58 keer bekeken
  •  
telefoongids_359x210.jpg
De Telefoongids houdt continu in de gaten of de papieren versie van de gids nog relevant is. ,,Uiteindelijk moeten ook wij denken aan het kostenplaatje'', zei topman Joris van Oers woensdag.
Het bedrijf investeert vooral in de online-activiteiten. ,,Momenteel halen we 50 procent van onze jaarlijkse omzet uit online, we streven naar 75 tot 80 procent over een periode van drie tot vier jaar'', aldus Van Oers.
Die omzet beloopt volgens Van Oers enkele honderden miljoen euro's per jaar. De website van het bedrijf, die onder meer mensen en bedrijven aan elkaar koppelt, heeft nu zo'n 7,6 miljoen bezoekers per maand.
De Telefoongids lanceerde vorig jaar een mobiele versie van de website. ,,Mobiel internet heeft de website een flinke impuls gegeven. Gemiddeld zijn er 800.000 bezoekers per maand die ons vinden via mobiel internet.''
Volgens Van Oers moet De Telefoongids in de toekomst een onlinemediabedrijf worden dat klanten en bedrijven bij elkaar brengt. ,,Dat betekent niet dat we per se van naam gaan veranderen'', benadrukte Van Oers. ,,We zijn namelijk meer dan alleen een telefoongids. We leveren bijvoorbeeld websites aan het midden- en kleinbedrijf. Dat moeten we veel meer laten zien.''
Bron: ANP
Delen:

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!