Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

Consumentenrecht (4): Naar de media

02-09-2010
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
Fallback image for card
Waar en hoe haal je als consument je recht als een aankoop niet goed is? Wat stelt de garantie voor en wat kunnen consumentenrubrieken voor benadeelde kopers betekenen? De antwoorden hoort u in een serie reportages, gemaakt door verslaggever Katinka Baehr.
Vandaag in het vierde en laatste deel: Naar de media. Wat kunnen een rubriek als Op = Op in de Volkskrant, of Radio Kassa's Superman betekenen voor de klagende consument?
In de
eerste aflevering uit deze reeks komt het onderwerp 'terug naar de winkel' ter sprake. Deze kunt u hier terugluisteren. 
In de
tweede aflevering , alles over de werking van de geschillencommissie. Luister  hier deze uitzending terug.
In de
derde aflevering , de gang naar de rechter. Wanneer doe je dat? Hoe weet je of je een sterke zaak hebt? Beluister hier de reportage.
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor