Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Consumentenclaim naar rechter vanwege volle treinen

04-04-2016
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
ns trein 930 x 520
Consumentenclaim stapt naar de rechter vanwege te volle treinen. De organisatie zegt in Metro voldoende bewijs van overvolle treinen te hebben gekregen. Treinreizigers stuurden in twee weken tijd vierduizend foto's in waarop de overlast die zijn dagelijks ervaren is vastgelegd.
"De actie is een succes geweest. We hebben meer dan voldoende bewijs om aan te tonen dat dat er een structureel probleem is", aldus Consumentenclaim. De organisatie gaat bij de rechter om compensatie vragen voor ruim 8500 reizigers vanwege de overlast die zijn ervaren door overvolle treinen. Volgens Consumentenclaim hebben de forensen recht op 50 procent van de reiskosten tot het probleem van de overvolle treinen is opgelost. Het betreft een miljoenenclaim. ANP
Delen:

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Reacties (1)

simon55
simon554 apr. 2016 - 12:23

Volgens Consumentenclaim hebben de forensen recht op 50 % van de reiskosten nou da s mooi dan , vertel dan ook graag even wanneer t kaartje weer vele malen duurder gaat worden

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!