Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

Consumenten verontwaardigd over prijsstijgingen Vodafone

24-04-2012
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
Vodafone_04.jpg
Consumenten reageren op internet verontwaardigd op de prijzen van Vodafone's nieuwe telefoonabonnementen. Op nu.nl, tweakers.net en de Facebook-pagina van Vodafone zeggen mensen niet blij te zijn met de nieuwe bundels die het telecombedrijf vanaf 14 mei gaat verkopen.
Kostenstijging
Op Tweakers.net berekende een gebruiker dat de kosten in vergelijking met de huidige abonnementen tot zo'n 40 procent duurder worden. Vodafone reageerde met een video op de verontwaardiging, en benadrukte dat met de nieuwe bundels gratis onbeperkt gesms't en mms't kan worden. Daarnaast is het voor abonnementen met 200 belminuten of meer gratis om naar andere Vodafone-klanten te bellen.
Abonnementsvorm
De hogere prijzen gelden alleen voor de nieuwe abonnementen die Vodafone maandag aankondigde. Nu lopende abonnementen blijven even duur.
Klanten kunnen nog steeds een SMS+Bellen-abonnement afnemen, maar voor bundels met internet komt er een nieuwe abonnementsvorm. Hierdoor hoeft men voor een grotere databundel niet meer belminuten te kopen. In plaats daarvan combineert de klant de hoeveelheid belminuten en de grootte van de databundel zelf.
Wat denkt u van de nieuwe abonnementen van Vodafone? Log in en reageer hieronder!
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor