Storing en schadeclaim KPN 7 october 2022 Hedenmorgen ontving ik een schadeclaim aan de bewoners van dit adres Voor een bedrag van € 567,40 . Dit moet een vergissing zijn . Op 31 augustus 2022 melde ik om 8 u ’s morgens een storing bij XS4All. Het internet was uitgevallen . Dezelfde dag kwam ere een monteur langs, die de storing niet kon vinden. De volgende dag kwam er weer een monteur langs, die kon hem ook niet vinden en dacht dat de storing buiten het huis zou zijn. Toen kwam een paar dagen later weer een monteur voor het grondwerk . Maar die wilde niets doen voor we de tegels en het vogelhuisje hadden weg gehaald. Dat hebben we gedaan en vervolgens kwam er weer een monteur die de zaak heeft gerepareerd. Wij hebben zelf nooit werkzaamheden uit laten voeren de enige die heeft gegraven en de kabel heeft gerepareerd is de KPN zelf geweest. KPN is verantwoordelijk voor zijn eigen netwerk en eventuele storingen hier aan. Ik ben bijna 80 jaar heb AOW van 850€ en loop bij de Voedselbank. Ik kan en wil dit niet betalen . Ook mijn advocaat denkt dat dit een misverstand is . Met vriendelijke groet, Leny
Wat ik opzich wel zie als een probleem zijn die 3 in een abonnementen. En dat de stabiliteit niet meer is dan een aantal jaar geleden. Voor de tijd van ADSL kan ik me weinig storingen herinneren. Kijk wat ik belangrijk vind is dat een telefoonlijn blijft werken. Dit kan namelijk echt van levensbelang zijn. Maar dat alles digitaal wordt is waarschijnlijk het grootste probleem. Bij nos werd het complex probleem al in twijfel getrokken: http://nos.nl/artikel/2130036-storing-kpn-kwam-door-verkeerde-informatie-in-netwerknavigatie.html
Ik heb niets te claimen. Wat stoort is dan na ca 25 min de verbinding naar de helpdesk tot stand kwam. Uitleg ok, maar dan de rare (vriendelijk gezegd) opmerking dat ik de storing op internet kon volgen, moet je wel internet hebben. Nog storender, mijn zus, over de 80, mijn buurman 90 jaar, zijn zo afhankelijk van de vaste telefoon, een ongeluk zit in een klein hoekje immers. Zus wel mobiel maar zou hier nooit aandenken, maar als ik er niet was toevallig?, buurman mobiel, no way. Oh ja, ik woon in Tiel, zus in Hoogvliet, buurman naast mij. Gelukkig was het de zaterdag dat ik in Hoogvliet was. Paniek slaat toe voor deze mensen. Als je net als ik KPN compleet ben, heb je ineens niets meer. Zus en buurman hebben toevallig Ziggo. Dus dat gaf verlichting want zonder TV?
Schadevergoeding voor bedrijven als restaurants enz. vind ik redelijk. Niet voor privépersonen.
Waarom 'n privé-persoon niet ? Kan die geen schade ondervinden ? Mijn KPN-vaste-privé-telefoon werkte óók niet gedurende 'n aantal uren en daardoor is het waarachtig wel mogelijk dat je fors in de problemen geraakt . . . (Ik denk maar liever even niet aan de mogelijke gevolgen bij diverse soorten calamiteiten.)
Fors in de problemen op een zaterdag omdat je telefoon niet werkt? Doe niet zo mal. En bij ern calamiteit neem je je mobiel, of die van de buren. Niet iedereen zit bij KPN.
Helemaal eens met eerdere reflectanten Andre Vis en tijger1 !!Tuurlijk had ik ook de pest in, baalde ik, was ik boos etc., maar moet ik daar een claim voor indienen, een advocaat in de arm nemen, rechtszaken beginnen tot aan de Hoge Raad der Nederlanden, etc. etc. Kom op zeg.
Zo af en toe snap ik ook het team van Kassa niet hoor. Zelden is / zijn er problemen bij KPN , is verder een hele soepele provider waarom nu een oproep voor een schade vergoeding. Lijkt wel of we de kanten van Amerika uitgaan, waar alles draait om schadevergoedingen, al is het om het laten van een scheet. Dit onderwerp is Kassa onwaardig.
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!