Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

Campagne 'Niets doen kost je poen' van start

12-11-2013
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
nietsdoengeenpoen.jpg
Vandaag start de campagne ‘Niets doen kost je poen’ van ConsuWijzer. In de campagne roept ConsuWijzer.nl consumenten op om een Vergelijkavond in te plannen om hun contracten onder de loep te nemen. 
Bijvoorbeeld hun contracten voor mobiel bellen, energie of verzekeringen. Want door niets te doen blijven consumenten vaak onnodig lang vast zitten aan een contract dat niet meer bij hen past.
Tips voor overzicht bewaren
ConsuWijzer geeft u 5 tips om het overzicht te behouden.
Bron: Consuwijzer.nl/wijzeringeld.nl
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor