Heb je een vraag, suggestie of wil je gewoon iets kwijt? Dat kan hier. Lees onze spelregels.
Op 24/11/2017 heb ik online bij Mediamarkt een bestellinggedaan. Betaald met een Mediamarkt cadeaukaart van € 100 en een bijbetaling viaIdeal van€ 32,99. Heb hiervoor een bevestigingsmail van Mediamarkt ontvangen. Tot vandaag, 15/01/2018 geen producten ontvangen nog hetgehele bedrag dan wel cadeaukaart terug gekregen. Wel is het per Ideal betaaldebedrag van € 32,99 al enige weken geleden teruggestort op mijn bankrekening.Maar de € 100 van de cadeaukaart is via de digitale weg kennelijk zoek geraaktbij de IT van Mediamarkt. Na negen telefoontjes met bijna altijd een oneindige langewachttijd (20-40 minuten geen uitzondering) en herhaaldelijk vragen om eenoplossing op Facebook, en tenslotte op 27/12 j.l. een aangetekende briefgestuurd met een in gebreke stelling gestuurd aan de directie van mediamarkt(waarop helemaal geen reactie is gekomen tot op heden) Het enige wat ik nu al bijna NEGEN weken tehoren/lees lezen krijg via Facebook, is de boodschap: het is in onderzoek !.Met andere woorden geld weg en geen producten ontvangen.
Waarom bestaan cadeaukaarten, en andere zaken zoals cadeau/boekenbonnen etc. toch nog? Als je leest hoe vaak het wordt vergeten in te wisselen, gebruiken, de uitgevers van die dingen worden er rijk van. Ik krijg liever een cadeau in de vorm van DNB, blijft geldig; is van mij en je hoeft er geen pincode voor te gebruiken.
Boekenbon van paar maanden oud. Kan nog steeds saldo checken zonder pincode (11/12/17)
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!