Kassa

Blokker zet steviger in op discountmarkt

02-04-2014
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
logo_bigbazar.jpg
Detailhandelsconcern Blokker gaat met zijn winkelketen Big Bazar steviger inzetten op de discountmarkt. Voor deze winkels is een nieuw concept ontwikkeld, dat volgens directeur Roland van Geest van Big Bazar neerkomt op ,,kwaliteitsartikelen tegen lage prijzen in een fatsoenlijke omgeving''.
Eerste winkel
De eerste winkel volgens de gepimpte formule, die ook voorziet in een nieuw logo en nieuwe huiskleuren, opent woensdag in de Kalverstraat in Amsterdam. Dit jaar moeten er in Nederland nog 40 tot 50 nieuwe winkels bijkomen, waarmee de keten straks ruim 200 winkels omvat.
Assortiment
,,Wij geven vol gas op discount'', zegt Van Geest, die eind vorig jaar overstapte van Free Record Shop naar Blokker. Het aanbod van Big Bazar varieert van verzorgingsartikelen, kleding en schoenen tot keukengerei en etenswaren. Op de discountmarkt concurreert Big Bazar onder andere met de ketens Wibra, Bristol, Zeeman en Action.
ANP
Delen:

Praat mee

Heb je een vraag, suggestie of wil je gewoon iets kwijt? Dat kan hier. Lees onze spelregels.

avatar

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!