Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!
BelCompany wil KPN en T-Mobile blijven voeren
26-05-2011
•
leestijd 1 minuten
•
Telecomketen BelCompany wil abonnementen van KPN en T-Mobile blijven verkopen, als het bedrijf in handen komt van Vodafone. De keten wil ook het brede assortiment van smartphones en tablets handhaven. Dat zei directeur Paul Vreeburg woensdag.
BelCompany is nu van retailgroep Macintosh. Vodafone wil de telecomketen voor 120 miljoen euro kopen. De NMa moet daar nog wel mee instemmen. Vreeburg wil dan ook abonnementen van andere aanbieders blijven verkopen. ,,Daar gaat onze voorkeur wel naar uit.''
Volgens Vreeburg wil Vodafone het bedrijf hebben omdat zij het juiste advies kunnen geven. ,,Wij richten ons puur op tablets en smartphones en op welk abonnement het beste daarbij past.''