Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Belbusspecial: Verkeerde telefoon na lange reparatie

  •  
05-01-2013
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
105 keer bekeken
  •  
20130105-kassa-bs-wekking_video_4_-_kopie.jpg
Tom Maatman koopt bij de plaatselijke tweedehands telefoonwinkel in Enschede een iPhone 3GS met 32 GB geheugen. Al vrij snel gaat het toestel kapot en hij gaat terug naar de winkel, Wekking Telecom, die hem ter reparatie inneemt. Weken verstrijken en Tom krijgt z'n telefoon niet terug. Hij belt een paar keer boos op en gaat ook nog een keer naar de winkel waar hij eigenaar Erwin Wekking bedreigt met aangifte bij de politie en kwaadspreken op internet. Wekking Telecom besluit de eerste de beste iPhone die hij heeft terug te sturen. Tom komt er al snel achter dat dit toestel een geheugen van 8 GB heeft en dat is aanzienlijk minder dan zijn oorspronkelijke toestel. Nog meer ruzie volgt. Door tussenkomst van de Belbus wordt de koop ontbonden. Tom krijgt zijn aankoopbedrag terug en heeft voortaan minder hoge verwachtingen van tweedehands telefoonwinkels.
 
Dit fragment hebben we uitgezonden in de uitzending van 17 november 2012.
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!