Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

Belbus: warmwaterkraan wordt niet warm

15-04-2006
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
Fallback image for card
Ida Kruissen en haar vriendin kochten anderhalf jaar geleden een spiksplinternieuwe badkamer. Twee maanden lang hebben ze er plezier van, maar dan wordt de warmwaterkraan ineens niet meer warm.
Wat ze ook proberen, Ida en haar vriendin zijn verplicht om maandenlang koud te douchen. Maar dan merken ze per toeval ineens hoe ze wel warm water krijgen; namelijk als ze de warmwaterkraan van de wastafel opendraaien. De leverancier en de plaatser van de badkamer komen meerdere keren kijken, maar niemand voelt zich verantwoordelijk.
In de Belbus badkamerdeskundige Dick van der Lecq. Er komt te weinig water uit de kraan en de temperatuur is te laag. Het kan zijn dat het zeefje van de thermostaat kapot is, maar het kan ook zijn dat de leiding verstopt zit. Maar, dat het fout zit, is duidelijk en het probleem moet dan ook zo snel mogelijk worden opgelost.
De installateur en de leverancier van de badkamer hebben inmiddels de afspraak gemaakt om de badkamer van Ida flink onder loep te nemen. Als de oorzaak van het probleem bij de kwaliteit van de materialen ligt, betaalt de leverancier de reparatie en in alle andere gevallen zal de installateur de kosten op zich nemen.
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor