Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Belbus: TNT-pakketbezorger loopt per ongeluk tuinhekje omver

28-10-2009
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
Fallback image for card
Anitta Hartman uit Apeldoorn heeft een probleem met haar hekje. Wat is er gebeurd? Een pakketbezorger van TNT kwam een pakketje afleveren en heeft hierbij per ongeluk haar hekje omver gelopen.
Anitta dient per mail een officiële klacht in en stelt TNT aansprakelijk voor de schade aan haar hekje. TNT belooft binnen vijf dagen te reageren, maar die belofte komen ze helaas niet na. Anitta geeft niet op en blijft bellen, mailen en schrijven, maar inmiddels heeft ze al negen medewerkers van net zoveel afdelingen aan de lijn gehad.
Advocate Cathelijne Schouten van Het Wetshuys Advocaten in Venlo schiet te hulp! Anitta en Cathelijne gaan samen naar het hoofdkantoor van TNT in Den Haag. Dit bezoekje heeft zin, want binnen 24 uur is het hekje van Anitta gerepareerd en geverfd. En Anitta kreeg ook nog een bos bloemen. En wat er fout was gegaan? Volgens TNT is de klacht niet op de "juiste wijze in behandeling genomen".
Heeft u de Belbus ook nodig, schrijf dan naar Postbus 3000, 1200 CZ in Hilversum, of mail naar belbus@vara.nl .
Delen:

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!